Betfair.dk bonus og anmeldelse

Betfair intro

Betfair er verdens største exchange og har eksisteret siden 2000. På blot en håndfuld år har Betfair vokset fra at være en god idé, til at være en af spilleindustriens allerstørste aktører. I 2001 fusionerede Betfair med Flutter.com og har siden da været markedsleder i et boomende P2P (person-to-person) marked. Betfair.dk har udviklet verdens måske mest avancerede webside, som har kostet flere hundreder af millioner at udvikle. Betfair tilbyder i dag et fremragende produkt som enhver seriøs spiller skal prøve. Markedets bedste odds, livebetting og nye måder at spille på er blot nogle af grundene til at Betfair er et ”must try”.

Få et RISIKOFRIT spil på 350 kr. hos Betfair nu!

Betfairs fordele

Markedets bedste odds
Betfair er verdens største betting exchange, og dermed er det også her man finder den største omsætning af væddemål. Et likvidt marked betyder alt når man snakker exchanges. Likviditeten er grunden til at man opnår bedre odds end hos bookierne. En tilbagebetalingsprocent tæt på 100% er der ingen af bookierne der kan konkurrere med, og er likviditeteten på det enkelte marked stor, er oddsene også derefter. Oddsene er generelt fantastiske!

Stort udvalg af markeder
Betfairs udvalg af markeder er uden sammenligning markedets største. De seneste år er man også begyndt at tilbyde spil på mindre sportsgrene og lavere regionale ligaer, men der er markederne stadig lidt tynde. Er man til store udenlandske fodboldligaer, tennis, motorsport eller golf er Betfair ikke til at komme uden om.

Livebetting
Livebetting er en af Betfairs helt store kæpheste. Der er garanti for maksimal spænding når oddsene stiger og falder i takt med spillets gang. Livebetting er den korteste vej til et liv med hurtige biler og dyre damer – desværre også den korteste til fattiggården…

God begynder exchange
Er man ny til betting exchange fænomenet, er Betfair et godt sted at starte. Betfair tilbyder danske websider der forklarer de nye udtryk ganske fornemt. Kundesupporten står også til rådighed med support på dansk, hvilket er en stor fordel i forhold til kompleksiteten af evt. problemer.

Velfungerende teknik
Betfair.dk bruger uhyrlige summer på udvikling af hjemmeside og teknik. Således har Betfair i dag en af markedets allerbedste hjemmesider og byder på en alenlang liste af flotte features. Betfairs mobilapplikation er også ganske god, og generelt er Betfair lysår foran sine konkurrenter rent teknisk.

Betfairs ulemper

Markant kommision
Betfair tager en højere kommission end sine konkurrenter. Det drejer sig kun om op til et par procenter, men kan man få samme odds hos en konkurrent er det kommissionen, som i sidste ende bestemmer ens nettooverskud. Er man ny spiller, eller spiller man for små beløb, er kommissionen dog ikke en afgørende faktor. Læs vores afsnit om kommission og du vil indse at det ikke spiller en alt for stor rolle.

Tynde regionale markeder
Til trods for store forbedringer på de regionale markeder er Betfairs odds og likviditet på mindre nordiske sportsgrene stadig ikke optimale. Spiller man ofte på dansk håndbold, ishockey og lavere fodboldligaer skal man ikke forvente at finde de bedste odds på Betfair. De fleste odds er udbudt af såkaldte market makers, som har til opgave at udbyde en slags basismarked. I takt med at Betfair vokser i Skandinavien, og at folk tager betting exchange princippet til sig, vil vi med tiden se mere likvide markeder for de små sportsgrene.

Hvorfor Betfair?

Hvis man ser sig selv som en fornuftig spiller, er man nødt til at have en konto hos Betfair. Værdien i de høje odds og de nye måder at spille på er ofte for gode til at være sande. Er man ny i betting exchange gamet, er Betfair også et glimrende sted at starte. Med op til 80% af omsætningen for betting exchanges er Betfair ikke markedslederfor ingenting. Produktet er helt igennem topprofessionelt, og vi anbefaler alle spillere, at stifte bekendtskab med Betfair. Betfair har revolutioneret betting-verdenen og mulighederne for gevinst har aldrig været større.

Betfair data

Navn: The Sporting Exchange Limited

Licens:  Storbritannienbetfair.com/redirect.aspx?pid=2716&bid=5210″ target=”_blank”>

Dansk web: Ja

Support: Skandinavisk og engelsk. Skandinavisk email- og telefonsupport alle ugens dage. Engelsktalende support døgnet rundt, alle ugens syv dage.

Valuta: DKK samt mange andre.

Indbetaling: Bankoverførsel, Check, VISA, VISA Electron, MasterCard, Western union, PayPal, Neteller & Skrill Moneybookers.

Besøg Betfair.dk her

Betfair.dk bonus og anmeldelse admin

Vi giver følgende stjerner til Betfair

Spiludbud
Odds
Livebetting
Hjemmeside
Mobil

Betfair tilbyder markedets bedste odds - også når kommissionen er fratrukket. Det virker en anelse forvirrende, at komme i gang med at spille på en spillebørs, men i længden kan det sagtens betale sig. Oddsene og livebetting-delen er en oplevelse ud over det sædvanlige.

4.6

Markedets bedste odds

Bruger bedømmelser: 3.5 (3 stemmer)